FAQ - otázky a odpovede
Najčastejšie otázky a odpovede na ne:
1. Ako vytvorím objednávku?
2. Musím byť registrovaný, aby som mohol/a vytvoriť objednávku?
3. Aká je dostupnosť konkrétnych výrobkov z ponuky?
4. Kedy bude dostupný tovar, ktorý nemáte?
5. Ako rýchlo dostanem objednaný tovar?
6. Koľko stojí dodanie tovaru?
7. Akým spôsobom môžem uhradiť objednávku?
8. Ako správne vrátiť tovar?
9. Je možné vrátiť len časť objednávky?
10. Ako správne podať reklamáciu?
1. Ako vytvorím objednávku?
Objednávku vytvoríte jednoducho, dá sa povedať rovnako, ako v akomkoľvek inom eshope.
- vyhľadám si produkt / produkty, ktoré si chcem zakúpiť, manuálne cez kategórie, alebo cez vyhľadávač vo vrchnej časti stránky
- produkt si vložím do košíka v množstve, ktoré si chcem zakúpiť, stlačením tlačidla "Do košíka" (buď v prehľade produktov, alebo v prehľade konkrétneho produktu)
- po vložení všetkých produktov do košíka kliknete na košík v pravom hornom rohu
- v košíku si viete prípadne upraviť množstvá či vymazať produkt, ktorý ste si vložili do košíka omylom a stlačíte tlačidlo "Pokračovať"
- tu si zvolíte spôsob dopravy a vyberiete druh platby, ktorý Vám vyhovuje a opäť kliknete na "Pokračovať"
- dostanete sa do posledného kroku, kde sa vypĺňajú fakturačné a doručovacie údaje, zadáva prípadná poznámka, súhlasí sa s Obchodnými podmienkami
- po vyplnení údajov odošlete objednávku tlačítkom "Odoslať objednávku s povinnosťou platby"
- po odoslaní Vám obrazovka prepne na novú, kde sa na prázdnom pozadí ukáže text "Objednávka úspešne odoslaná"
Takto odoslaná objednávka sa dostane k nám do systému a Vy si môžete byť istý, že na nej začneme čo najskôr pracovať.
2. Musím byť registrovaný, aby som mohol/a vytvoriť objednávku?
Nie, na vytvorenie objednávky nemusíte byť registrovaný/á, viete si ju vytvoriť aj bez registrácie ako hosť a jednorázovo vyplniť údaje.
3. Aká je dostupnosť konkrétnych výrobkov z ponuky?
Nakoľko nie všetky produkty z našej ponuky držíme priamo skladom, ale využívame aj externé sklady, prípadne objednávanie od distribútorov či priamo výrobcov, je dostupnosť rôznych produktov odlišná podľa konkrétneho druhy, či značky.
Každý produkt má pri sebe status, ktorý hovorí o dostupnosti konkrétneho tovaru.
SKLADOM (1, 2, 3, 4, 5, 6 , 7, 8, 9, 10, 11 a viac) - tovar máme skladom a je pripravený k okamžitému odoslanie / odberu v danom množstve
EXTERNÝ SKLAD (1-2 prac. dni) - tovar sa nachádza na jednom z externých skladov a vieme ho behom jedného, maximálne dvoch pracovných dní naskladniť a následne expedovať
DO 5 PRAC. DNÍ - tovar musíme naskladniť od dodávateľa, čo zväčša trvá 3 pracovné dni, maximálne však 5 pracovných dní
5 - 7 PRAC. DNÍ - tovar musíme naskladniť od dodávateľa, pričom tento proces trvá väčšinou do 5 pracovných dní, zriedka maximálne 7 pracovných dní
5 - 14 PRAC. DNÍ - tovar musíme naskladniť od dodávateľa, pričom dodacia doba býva maximálne 14 pracovných dní
NA OBJEDNÁVKU - tovar musíme naskladniť od dodávateľa, pričom dodacia doba môže byť pár dní ale aj dlhšiu dobu, zväčša sa to týka tovaru, ktorý je nutné objednávať vo väčšom množstve, čo môže spôsobiť dlhšiu dobu dodania
NA DOPYT - tovar nie je objednateľný z určitého dôvodu, no radi pre Vás zistíme jeho dostupnosť a dobu naskladnenia. Stačí nám napísať či zavolať a informovať nás o Vašom záujme o daný produkt
DOČASNE NEDOSTUPNÉ / VYPREDANÉ - tovar nie je momentálne dostupný a nedokážeme ho ani v blízkej dobe naskladniť, prípadne končíme s jeho predajom a už nebude u nás naskladnený
4. Kedy bude dostupný tovar, ktorý nemáte?
Akýkoľvek tovar, ktorý aktuálne nie je skladom, si môžete sledovať vďaka službe strážny pes. Pri každom produkte v jeho detaile (po otvorení konkrétneho produktu) sa pod jeho cenou nachádza viacero funkcií. Jedna z nich je strážny pes, kde si po prihlásení viete nastaviť upozornenie na Váš email, keď tovar naskladníme.
Pri tovaroch so statusmi Na dopyt, Dočasne nedostupné a Vypredané je nás treba kontaktovať, nakoľko takto označené tovary môžu mať aj dlhodobý výpadok či iný propblém v rámci dostupnosti. Informácie o dostupnosti akéhokoľvek produktu Vám radi poskytneme mailom či telefonicky.
5. Ako rýchlo dostanem objednaný tovar?
Tovar je odosielaný čo najskôr, ihneď po skompletizovaní celej objednávky. Objednávky s tovarom skladom odosielame ihneď v rámci pracovných dní. Doobedné objednávky do 12ej hodiny odídu ešte v daný deň, pokiaľ je tá možnosť (nie je to prísľub), ostatné objednávky s tovarom skladom odchádzajú nasledovný pracovný deň.
Objednávky, ktoré obsahujú tovar, ktorý je na externom sklade, skompletizujeme do jedného, maximálne dvoch pracovných dní a ihneď po skompletizovaní zásielku odosielame k zákazníkovi.
Objednávky s tovarom, ktorý má dlhšiu dodaciu dobu, odosielame okamžite, ako sa naskladní chýbajúci tovar. To býva pri väčšine tovaru na objednávku do 5, maximálne 7 pracovných dní.
6. Koľko stojí dodanie tovaru?
Poštovné za Vami vytvorenú objednávku závisí od jej veľkosti a sumy, pričom v ponuke je viacero zvýhodnení pre zákazníkov od dopravy zadarmo, cez zvýhodnenú cenu kuriéra až po sumy za konkrétne váhy jednotlivých balíkov. Balíky sa odosielajú cez prepravnú spoločnosť priamo na adresu, alebo do balíkoboxov či na odberné miesta podľa Vášho výberu.
Cenu za dopravu vidíte vždy v rámci ďalšieho kroku v košíku, kde si vyberáte ako dopravu, tak aj spôsob platby. Systém Vám vždy ponúkne všetky dostupné možnosti pre aktuálne naplnený košík.
Celý aktuálny cenník a podmienky dopravy nájdete v sekcii DOPRAVA A PLATBA.
7. Akým spôsobom môžem uhradiť objednávku?
Na zaplatenie objednávky môžete použiť viacero spôsobov úhrady.
- Na dobierku – platba kuriérovi pri prebratí (hotovosť alebo karta)
- Platobnou kartou online cez internet - Cardpay (vrátane Google pay a Apple pay)
- Bankovým prevodom – pohodlná platba cez internet banking alebo aplikáciu banky
- Tatrapay – uľahčený bankový prevod klientov Tatrabanky
Pri osobnom odbere na výdajnom mieste v hotovosti alebo bezkontaktne kartou.
8. Ako správne vrátiť tovar?
Na vrátenie tovaru z akéhokoľvek dôvodu máte zo zákona 14 dní od doručenia tovaru. Tovar sa vracia neotvorený, neporušený a nepoškodený v originálnom balení.
S tovarom zasielajte sprievodný list alebo kópiu faktúry, na ktorú je ideálne napísať aj číslo účtu, kam sa má čiastka vrátiť. Tovar treba doručiť na našu adresu - Martin Hrica – MH, Štefánikova 855/21, Gajary, 90061 bez dobierky a po kontrole tovaru Vám vrátime Vaše peniaze späť.
Na čo najbezproblémovejšie vybavenie Vašej vratky odporúčame použiť „Formulár na odstúpenie od zmluvy".
9. Je možné vrátiť len časť objednávky?
Áno, je možné vrátiť aj iba časť Vami zakúpeného tovaru. Pre vrátenie len časti objednávky platia rovnaké podmienky ako pri vrátení celej objednávky.
10. Ako správne podať reklamáciu?
Na tovar sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Reklamácie vybavujeme v zákonnej lehote 30 dní.
V prípade reklamácie nás kontaktujte, najlepšie použitím „Reklamačného formulára". Reklamovaný tovar je potrebné doručiť na našu adresu Martin Hrica – MH, Štefánikova 855/21, Gajary, 90061 (bez dobierky) spolu s faktúrou, dostatočne zabezpečený na prípadné ďalšie poškodenie, okamžite po zistení závady.